Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Dec 2023 11:41:13 +0200

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2211371/08575 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Ääsmäe küla, 11403 Ääsmäe mõisa tee// 
Aasamäe tn 1// 11// 3// 5// 7// 9// Aasamäe tänav L1// L2// Hageri tee 5// 
Põllu-Kaevu// Saksa (sõidu ja kõnnitee) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: korduva kooskõlastuse taotlus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26843780>  (menetlus nr: 
300391), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.01.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (CAROLI KRUUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister